Monday 24 October 2011

what ! kekasih lama kembali ? ?

 hyee . . . 
^_^ 
waahh rasanya dah lama sangat tak update
my " ceritera aeyra " .
hurrmm bulan ni memang busy giler dengan kerja tutorial nya,dengan 
studynya yang sekarang ni lagi beberapa hari ni nak final exam(sem).
ni pun aeyra online bersama buku di sebelah.
hahaha kononnya study.tapi hampehh..
entah apa apa lah aeyra ni.
nak exam pun online lgi,tengok movie korea ! hehe i love it!
movie my girlgfiends is .. entahlah xthu
tumpang tengok dekat laptop mber.
tapi bestlah cite tu.comelll sgt2..

+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+

Dalam minggu ni macam macam perkara yang mengejutkan
telah berlaku.hehehe bagaikan tak percaye.
agak agak apa yang berlaku ek ??  

Aku bermain lari-lari,tarik-tarik baju.hihihi
aku tarik baju belakang dia,
secara tak sengaja dia terpijak kaki aku,
aku pun jatuh terlentang,aduhh..! sakit badan aku
secara tiba-tiba dia pusing ke belakang dalam keadaan tak stabil
jeng..jeng..hahahha
dia jatuh ke arah aku dan ..
aku rasa time tu terhenti secara tiba-tiba,
aku dengan dia bertentangan mata,
aku melihat mata dia sedalam-dalamnya
duppdapp duppdapp (degupan jantungku)
time ramai orang tengok sebab kejadian ni berlaku ketika semua orang
naik ke kelas lepas habis rehat.
hahaha
time tu memang kecoh giler,bising..
dia bergegas bangun balik ke kelas dia.
aku pula bangun dalam keadaan terpinga-pinga.(+_+')
dan daripada kejadian itu..
aku mula jatuh hati dengan dia dan kami pun couple
huhuhuhu bestnya..
rumah kami dekat2 la jugak.
aku dulu g skull tumpang kerete mak dye.
memeng ramai yg tumpang dalam kete tu.
hahaha nasib baek lah aku kecik lah kan
aku ni selalu jugalah dipangku oleh dye.

inilah kenangan aku ketika zaman sekolah dulu(primary school) ..
kenangan inilah jugak yang terlintas di benak apabila aku dapat thu dia
kerja kat tempat aku ni.
hahahahaha
YA Allah !! kecik dunia ini..
setelah bertahun-tahun aku dengan xberjumpa.
dulu  zaman sekolah mana lah pakai handphone.
iyelahkan dulu pakai surat-surat je.
hahaha sweet lah bile kenangkan balik kisah lame.


lepas je aku dapat tahu tu,aku pun jumpa dye.hahaha
terperajat giler aku.
rupa dia dah lain sangat2.
badan dye pun dah naik,body pun cantik dye jaga.
muscular body tuu huhu ^_^
aku add dye kat facebook.
dye dah gf lorhh..
alamak .. xde chance r aku..
hahahaha
lawa awek dia (bakal jdi isteri).
" i don't know,
Biar tuhan saje yg menentukan "

dah lame ni aku menyingle . . =(
tapi xpelah..lom jumpa jodoh lagi.sabar..sabar..ye aeyra.
bile single terasa borink je hidup ini.handphone aku senyap je.
berdering pun tak..bervibrate pun tak jugak.
bila aku couple.? 
kalau dapat bf yg jenis yg mengongkong.aduhaiii.. punya lah seksa hidup ni
wat itu xboleh , wat ini xboleh...
haisshhh . . 
cinta . . cinta . . cinta . . 

0keyy , sampai sini jelah aku menaip tentang " Ceritera Aeyra "
sakit haa tengkuk aeyra ini.
and . . nak sambung study math.
Doakan agar aeyra dapat keputusan yang terbaik dan juga dapat menyambung
pengajian aeyra pada next semester.
tinggal lagi satu semester je lagi selepas itu , insyaallah ada rezeki aeyra dapat
 menjejakkan kaki ke Universiti < degree >
Aaaaminnn . . . !  ^_^

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)