Tuesday 8 November 2011

cuti semester

  hai semua !! >_<
wahh..cuti ! cuti ! cuti !
akhirnya cuti jugak aku.setelah penat memerah otak aku untuk exam selama 2 minggu.
aku dah buat yang terbaik,aku dah berusaha bersungguh-sungguh untuk pspm .
aku redha segala ketentuan ,rezeki yang telah ditetapkan oleh tuhan yang maha esa.

aku sekarang berada di muar !! yeah..yeah..
dah sungguh aku tak balik rumah.miss giler dekat parent aku.,adik-adik aku yang nakal2 nih.
aku habis je exam ptg khamis,aku terus call my mom suruh dye amek aku ptg nih jugak sebab tak sabar sangat nak balik nih.hehehe =) . dah 6 ahri aku dekat muar.

haishh...boring giler lah.
aku nak keluar.tapi menber mane pulak aku nak ajak kuar.
ya allah , , aku nak keluar tapi tak tahu dengn sape.hurmm..lonely giler hidup aku.pasangan takde pulak tu.sabar , , sabar , ,

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)