Friday 29 March 2013

Annual Dinner PDT ~ Johor Matriculation

Wahhh... makan malam =)   Makan ?? Makan ? ? huhuhu rezeki perut =D..... ehh lupa pulak , makan malam         
tu bayar pakai duit sendiri. Hahahaha itu bukan makan malam namanya. Itu dipanggil makan malam syok sendiri. Berangan macam di sponsor . Tak apalah itulah salah satu kengan dekat KMJ sebelum aku meninggalkan KMJ dimana hanya tinggal beberapa minggu sahaja untuk aku melangkah kaki keluar dari KMJ. Aku nak tunjuk gambar KMJ , tapikan aku rasa aku tak ada ambil lagi gambar KMJ hihi nampak sangat tak sayang KMJ kan... =P 
DEWAN SRI LEDANG

So macam mana cantik tak ? ? oklah kan daripada tak ada. Terima kasih kepada kawan-kawan aku yang bertungkus lumus menghias tempat ni jadi cantik dan comel. (^_^) . Ekhem..ekhemm... dekat stage itu jugaklah tempat aku menari tradisional hehehe . malu I... tak kisahlah yang penting aku minat menari dan yang penting memang aku suka sangat. Inilah kengan aku paling indah sebelum aku meninggalkan kolej ni.
Aku dan kawan-kawan kelas aku , offer diri nak buat persembahan untuk malam tu.Nasib baik dapat. =D. 
Tarian kami merupakan opening majlis tu. Hahaha selain tu, kita orang jugak jadi sebagai dayang-dayang, hahaha rasa macam zaman dulu pulak. (^_^) . Kita orang kena iring tetamu VIP ke meja makan. huhuhu best sangat ! . Alhamdulillah persembahan kami sangat cantik.( kata kawan akulah eh ) . Itulah hasil usaha kami selama seminggu sahaja berlatih. Video masa persembahan malam tu tak ada, tapi... aku cuma ada video masa kita orang berlatih . Itu jelah yang ada.

 
practice make perfect !

Hahahaha jangan gelak.. menari yang tak berapa nak jadi.. usaha tangga kejayaan...
oklah sampai sini jelah aku tulis. haha penat nih bergayut sambil menaik, haha teleng kapala aku =P . Ada earphone tapi tak pakai,sebab malas nak pergi ambil. Kesengalan terserlah disitu. Sambung di lain hari...
Assalammualaikumm...... (^_^)

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)