Friday 18 November 2011

kembali ke matrik (-_-')

Assalammualaikum , , ,
hye! hye!
hari ini aku telah kembali balik ke matrik
tempat belajar aku.
Setelah sampai,seperti biasa aku kemas barang-barang aku,baju,
makanan yang aku bawa dari rumah.
Dan tidak lupa juga,aku pasang cadar katil aku.
BARING...!!
Hahaha SALAH!
aku cepat cepat switch on aku punya notebook
then ... aku AEROBIC !
yeah..! huu..!

Time mula mula balik aku ikut my mom pergi aerobic.
wahh..bukan main best lagi.
peluh keluar berjurai-jurai
aku pulak jarang keluar peluh
hihi
memang terbaiklah !
nak kempiskan perut beb.

aku copy from youtube
then aku bawa ke matrik untuk aku exercise
dekat bilik tiap-tiap petang.
(^_^)
perghh..penat siutt..
lepak aku dibuatnya.

Soo . . . aku sekarang ni dah ada hobi baru
iaitu aerobic !
lagi pulak aku ni minat pada dance.
insyaAllah takde apa apa hal
aku akan sentiasa lakukan aerobic ni.

Chaiyok! Chaiyok!
TO GET FIT ! 


hahaha
dok cite benda ni
sampai aku lupa
lupa apa?
haaa !
esok de exam lorh !
MUET !!!
baca kamus dan ulangkaji teknik menjawab essay yo !

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)