Saturday 1 October 2011

Dia yang aku sayang

       Sejak dari mula masuk kmj aku dah mula suka pada dia,aku mula tertarik dengan dia.tapi aku menafikan persaan tu,sebab aku dah niat dalm hati aku untuk datang kesini adalah untuk belajar.yang aku fikir kan mungkin hanya mainan perasaan sahaja.
      Selepas beberapa minggu di kmj,aku semakin dengan classmate aku.Aku rapat dengan Dja.satu hari tu dia agthu kat aku yg dia suka pada dak lelaki ini.aku just hurmmm..ok..selepas tu aku dpt rasa yg dyeorg ni dah kapel,entah lah setiap kali aku tgk dyeorg berdua aku rasa cm xsedap.rasa jelez pun ada gak.aku kadang2 selalu la gak perhatikan dye.yela dpt perhatikan dye dri jauh je.
      Baru baru ini,aku chat dengan dye kat fb.hehe happy nye aku.tapi aku thu dye tu milik Dja.aku dengan berbual lah smpi ke pgi.last chat antara aku dengan dia,dia minta no aku. =) tu je la yg aku thu time tu.akhirnya dapt jugak no dye,selama ni aku nk no dye xdpt-dpt.sejak dari itu,aku dengan dye semkin rapat n rapat lagi.

      Secara tanpa aku sedari ,perasaan cinta mula timbul semula,tapi aku rasa bersalah pada Dja sebab tu buat dye mcm tu. perasaan aku dengan dye sama antara satu sama lain.dye tahu yg tindakan dye salah.aku jugk thu yg aku salah.tapi aku,dye rasa parit bila xcntct.lg la plak kteorg semua ni satu kelas.ya allah terlalu jahat aku ni.aku xprnh buat kawan mcm ni,tikam dri blkng.knpe la ujian yg mcm ni dtg? aku syg dye sgt2.smpi hati aku berkeras nk kn dye.hurmm..aku hanya mAmpu berdiam sahaja.biar keadaan yg mnentukan.

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)