Saturday 6 August 2011

Berbuka Puasa

Hari ini sudah dua kali aku berbuka dengan family aku.happy sgt dpt berbuka dgn dyeorng.
Esok aku dah kena balik ke matrik semula.dan bermula hari-hari ku seperti biasa.pada tahun 2011 ini,aku selalu sgt berjauhan dgn fmily aku.masa awal 2011 aku terpilih dan terpaksa juga pergi ke PLKN di mantin.jauh pulak tuu.Yang second plak aku sambung belajar ke matrik kt johor.
Alhamdullilah kena dekat.Parent aku selalu laa jugk jenguk aku kt matrik.Tadi buka aku belanje lah dyeorng skit..alaa..murah je..n just kecik je..aku beli cake 2 jenis.satu perisa cuppicino dan lagi satu perisa tiramisu.tu je yg aku mmpu.kteorng mkn share2.bapak aku pulak tak suka makan,makanan jenis macam tuu.urmm..insyAllah ada lagi rezeki yang banyak aku akan belanja lagi. =) .Aaargghh....!!! esok kena balik..aku tak mau..nak duduk rumah...i will miss my younger brother & sister and for sure will miss my parent.


   ok lah sampai di sini cita aku..aku ni lom mahir lagi nk wt blog2 ni.tapi xpe de masa..pnjng lagi..bile2,free..aku belajar dan aku tulis lagi.dadaaa...bye2.. (^-^)

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)