Thursday 25 August 2011

cuti raya

Sudah hampir seminggu aku dirumah,jauh dari KMJ , tidak memerapkan diri dalam bilik buat sementara waktu,rehatkan otak akibat asyik memerah fikiran hahaha.Tapi borink jugak dekat rumah ni.ada apa nak buat.nak buat keje..hurrmm hammpehh! malas lah pulak.tulah sebab hati ni rasa fedup nak balik sebab aku jadi malas.tapi nak jugak balik rindu ibu ayah,adik,dan rumah.2 minggu aku bercuti ngee~
bestt tapi kejapnya.habis aje cuti haaa mulalah peperangan antara aku dengan PSPM yang akan menentukan sama ada aku kekal di KMJ atau aku ditukarkan ke program dua tahun.YA ALLAH!!! dugaan! dugaan! Ya ALLAH beri aku kekuatan hadapi semua ini.permudahkan pembelajaran aku.kuatkan daya ingatanku.aku berharap aku kekal dalam program satu tahun ni.dapat 4 pointer.aku nak sambung belajar sampai ke peringkat degree.aku nak masuk universiti.aku sentiasa berdoa agar aku dapat melaksanakan harat ibu dan ayahku itu.insyallah..aku akan pastikan hasrat,impian ibu dan ayah aku akan tercapai.YA ALLAH makbulkan doa ku ibu dan ayah ku..AMIINN....

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)