Sunday 28 August 2011

CINTA @ DUGAAN ?

MUSTAFFA KAMAL namanya.siapa gerangan itu?siapa dia yang sebenar? dia mula muncul dalam hidup pada 26 Ogos 2011 , bermulanya detik perkenalan kita berdua.dimana aku dengan dia berchat'g di fb.aku tidak mengenali dia dan aku melayankan sahaja dan pada mas itu juga aku tengah borink,nak cari teman berbual.TikTik..Ke..Tik..di akhir perbualan dia bagi number phone pada aku.kebingungan?? hurmm..aku just amek dan save in my phone.Tidak lama kemudian..aku pun text dia dan aku tulis yang ni adalah aku.Aku buat macam itu cuma nak hilangkan borink sahaja.Yelahkan hp aku tu dah lama senyap sejak aku putus dengan ex aku.Yang ada contact pun cuna kawan aku dari plkn dan hp aku amat berguna masa belajar sahaja.hahahaha ! Malam tu pulak aku tak boleh tidur so aku pun kacau lah hidup dia,aku call dia.BLA BLA BLA BLA...Sampai larut malam.Baru aku tahu dia lah yang kawan dengan Lulu.Ok bubye...that's all.

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)