Wednesday 31 August 2011

CINTA DUA BENUA

MUSTAFFA KAMAL...
aku mula suka kepadanya.masa mula-mula kenal aku cuma fikir untuk kawan sahaja.tetapi lain pula yang jadi.Kenapa semua ini terjadi kepada aku.hurmm aku tahu dia hensem.aku suka kerana ketampanan dia atau aku suka pada dirinya ?? aku confius ??benar ke dia cintakan aku?? atau sekadar mainan.? benar ke aku menyintai dia atau aku perlu dia sebagai teman sahaja?terlalu banyak persoalan sekarang ni? bila aku tanya betul ke dia sayang aku? dia jawab betul dia betul sayang aku,sebagai bukti dia akan mencari bila bangun tidur. bila aku fikirkan ada betulnya,tapi kadang-kadang aku fikir ini cuma trick dia je,ni bukan kali pertama mengenali lelaki.hurmm...

aku sering terbayang-bayangkan dia di depan aku.
apa ini semua? hanya sekadar mainan ,khayalan aku saja?
ye! memang aku tengah mencari special boyfriend tapi aku tunggu cinta itu datang sendiri
aku tak mahu mencari cinta.
bila kita mencari cinta,dan kita dapatnya dengan cepat,
setelah itu cinta akan pergi dengan cepat,
itu pengalaman yang aku belajar tentang cinta.
my love

he wif sis

aku mula suka dan mencintai dia
segal-galanya aku berserah kepada tuhan.
<3cinta dua benua <3

♥ misz AEYRA ♥

My photo
I come from Johor. I'm more comfortable you all call me Aeyra or Maiden. I am a cute smallest. (^ ^,)